29.12.2022 בשעה 14:39
#9905
אורח
שלום וברכה אסף!
אחרי למעלה מעשרים שנות נסיון אני יכול לומר בביטחון שכן.
למדו אצלינו אנשים חסרי כל נסיון תורני לצד כאלו שעברו שנים רבות מאז שלמדו בישיבה,
וברוך ד' – כל מי שהשקיע ולמד ברצינות
הצליח ונהנה מהלימוד וגם עבר בהצלחה רבה את בחינות הרבנות.
התוכנית שלנו מתאימה ונותנת סיכוי גם למי שאין לו שום רקע תורני:
הרב המלווה בעל שנים מחכה לשאלות ומוכן לעזור בכל פרט
החומר ערוך בצורה בהירה ומובנת ומאפשר את הכניסה לעולם הלימוד.
גם במקרה כזה הייתי ממליץ דווקא על תוכנית זו של חופה וקידושין:
עם מעט הכוונה מצד הרב ורצון טוב להשקיע מצד הלומד –
אפשר ללמד ולהצליח ובסיעתא דשמיא להשיג תוצאות טובות,
ומתוכנית זו להמשיך הלאה לתוכניות הבאות – עד לסמיכה!
מנסיון, תופתע לגלות בעצמך יכולות שלא הכרת!