#9885
לימודי דעת
מנהל בפורום

הרב אורי גרילוס מגיב:

ההמלצה שלי ללומדים שרוצים ללמוד לעומק, לימוד מיטבי וגם לקבל סמיכה ברבנות – היא להתחיל מתוכנית חופה וקידושין.

זאת מהסיבות הבאות:

א. תוכנית יחסית קצרה שמתאימה למתחילים ולבדיקת התאמה וגם למי שיש לו מעט זמן להשקיע בלימוד.

ב. התוכנית קרובה לנושאים מוכרים מהישיבה.

ג. הידע הנלמד בתוכנית הוא חלק בלתי נפרד עבור מי שרוצה לעסוק בזה בפועל.

ד. אחוזי ההצלחה בתוכנית זו גבוהים מאד ויש תמורה בעד ההשקעה.

רוצה לדעת עוד על התכנית תוכל כאן https://www.limd.co.il/smicha-lerabanut/

מחפש חברותא?

אנחנו כאן לעזור לך

לומדים יקרים!
שנה טובה ומתוקה

שנה של הגשמה הצלחה ושגשוג! שנה שתשיגו את כל היעדים בגשמיות וברוחניות!

שנת בשורות טובות

ישועות ונחמות---

אפשר ללמוד את ההלכות לקראת החגים עם כל המשפחה ולהגיע מוכנים!

דילוג לתוכן