#8839
גולני צדק
אורח

הנה התשובה שהרבנות שלחה לי בענין מדרג הציונים שלהם:

יש שינויים במדרג הציונים לרבנות

בהתאם להחלטת מועצת הרבנות הראשית לישראל, בישיבתה מיום כט' סיון תשפ"א
(21.6.9)
בדבר שינוי במדרג הציונים בבחינות הנערכות ע"י הרה"ר לישראל, למעט
בבחינות הדיינות! – החל ממועד אב תשפ"א ואילך, מדרג הציונים הינו כדלקמן:

ציון "לא עבר" יינתן לנבחן שיקבל ציון מתחת ל-%60.

ציון 'עבר' יינתן לנבחן שיקבל ציון הנע בין %60%-74 ;

ציון 'עבר בהצלחה' יינתן לנבחן שיקבל ציון הנע בין %75%-89;

ציון 'עבר בהצטיינות' יינתן לנבחן שיקבל ציון של %90 ומעלה.

מדרג הציונים בדיינות נשאר ללא שינוי.

(ציון "עבר" יינתן לנבחן שיקבל ציון מ-%70 ומעלה)

מחפש חברותא?

אנחנו כאן לעזור לך

לומדים יקרים!
שנה טובה ומתוקה

שנה של הגשמה הצלחה ושגשוג! שנה שתשיגו את כל היעדים בגשמיות וברוחניות!

שנת בשורות טובות

ישועות ונחמות---

אפשר ללמוד את ההלכות לקראת החגים עם כל המשפחה ולהגיע מוכנים!

דילוג לתוכן