#8837
צבי ג
אורח

אין דבר כזה
חד משמעית!!

בררתי ברבנות והם כעסו מאד לשנוע שיש כאלה שמפרסמים שהם מאושרים,
הם אפילו ביקשו ממני שאספר להם מי מפרסם את זה,
לא אמרתי להם,

אפשר ללמוד בכל מיני מקומות, אבל המלצה אישית לפני שאתה מתחיל ללמוד
תברר טוב עם מה אתה יוצא בסוף, ואם באמת הם מכינים אותך, כמה זמן הם בשטח, ואם הרבנים גם בוחנים ברבנות,
במקום שהרבנים בוחנים הם מתמצאים הרבה יותר בדרישות וכו'.

מחפש חברותא?

אנחנו כאן לעזור לך

לומדים יקרים!
שנה טובה ומתוקה

שנה של הגשמה הצלחה ושגשוג! שנה שתשיגו את כל היעדים בגשמיות וברוחניות!

שנת בשורות טובות

ישועות ונחמות---

אפשר ללמוד את ההלכות לקראת החגים עם כל המשפחה ולהגיע מוכנים!

דילוג לתוכן