16.01.2019 בשעה 21:53
#594
מנהל בפורום
עונה המשתתף אורי ד.
תשובה לרוני:
אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות
ובמקום שאין אנשים השתדל להיות איש
אבל –
"דע את אלוקי אביך ועבדהו"
ואיך נדע ואיך נדע לעובדו?
ע"י שנלמד בברור את כל ההלכות
שכל אדם צריך לדעת טוב.
כך נדע לעובדו בתורתו
וגם נדע מה להשיב,
כמ"ש: "שמחה לאיש במענה פיו".
עיין ערובין נד. ובפרש"י שם.