#588
לימודי דעת
מנהל בפורום

עונה המשתתף מאיר ס.

מספרים על איזה תורם לישיבה וכמדומני ישיבת וולוזין
ששאל: למה צריך כל כך הרבה לומדי תורה?
ונענה כדי שיהיו אנשים שיודעים לשאול,
והאחד שיצא להוראה יהיה המשיב.

כמו כן יש את עצם הידיעה, ללא ידיעות אין שאלות.
וכן שהרבה מן ההלכות של הרבנות הם גם בחיי המעשה
ודבר שלישי –
כאשר האדם מבין את השיקולים להיתר או לאיסור
מקבל זאת יותר.
וכדברי בעל החינוך בהקדמתו.

מחפש חברותא?

אנחנו כאן לעזור לך

לומדים יקרים!
שנה טובה ומתוקה

שנה של הגשמה הצלחה ושגשוג! שנה שתשיגו את כל היעדים בגשמיות וברוחניות!

שנת בשורות טובות

ישועות ונחמות---

אפשר ללמוד את ההלכות לקראת החגים עם כל המשפחה ולהגיע מוכנים!

דילוג לתוכן