#559
לימודי דעת
מנהל בפורום

תשובת הרב ארז אלחרר:

שלום וברכה ללומד היקר
ראשית –
אשריך שזכית להצטרף ללגיונו של מלך,
ירבו כמותך בישראל.

לעצם שאלתך –
לא פירטת לי את המצב התורני שלך,
ולכן לא אוכל לתת לך עצה שלמה,
אולם המדד העיקרי הוא כיצד הינך בהבנת דף גמרא,
האם הינך ברמה שיכול ללמוד דף גמרא באופן עצמאי?
אם אכן כך,
גם אם באופן כללי לא למדת בעיון מעמיק
פשוט שתוכל להצליח בלימודי דעת ע"י השקעה והדרכה אי"ה.

מחפש חברותא?

אנחנו כאן לעזור לך

לומדים יקרים!
שנה טובה ומתוקה

שנה של הגשמה הצלחה ושגשוג! שנה שתשיגו את כל היעדים בגשמיות וברוחניות!

שנת בשורות טובות

ישועות ונחמות---

אפשר ללמוד את ההלכות לקראת החגים עם כל המשפחה ולהגיע מוכנים!

דילוג לתוכן