18.12.2025 בשעה 22:59
#14451
אורח
שכחתי לכתוב,
אני קיבלתי הרבה תועלת גם מהשירות של הצוות המשרדי.
תמיד קשובים לצורך ועוזרים במה שצריך, החל משליחת שיעורים בקצב מותאם, עצירה או המשך,
שליחת הקלטה של שיעורי זום וכדומה, ועד סידור ותיאום כל הפרוצדורה לצורך הרישום לבחינות.
זו הזדמנות עבורי לומר תודה רבה.