#14449
יעקב שטרן
אורח

שלום וברכה
כלומד ותיק של לימודי דעת,
אני יכול להעיד שניסיתי ללמוד הלכה בכמה מקומות.
המטרה שלי היתה להצליח בבחינות הרבנות, כמחייב, וגם לקבל דרייב ללימוד.
מצאתי את שיטת הלימוד של לימודי דעת כיעילה מאד, ואני חושב שאין לה תחליף במקום אחר.
אני מדבר על השיטה שבה כתובים השיעורים.
בעצם, רוב המקומות, ואני בכוונה לא נוקב בשמות, רק מכינים לבחינות הרבנות – וזהו לימוד די שטחי.
כפועל יוצא, אחרי הלימוד, בטווח של שנה כבר לא כל כך זוכרים את החומר, את ההלכות וההבדלים.
בלימודי דעת – רואים שהמטרה היא שבאמת תצא עם ידע בהלכה ובפסיקה, הלימוד מקיף,
ושיטת הלימוד יסודית ומציגה את כל השקלא וטריא מהגמרא ועד ההלכה.
בנוסף, נהניתי מהליווי של הרב, מהאפשרות לשאול ולקבל תשובה, ומשיעורי ההכנה המשותפים לפני הבחינות.
יישר כח.

מחפש חברותא?

אנחנו כאן לעזור לך

לומדים יקרים!
שנה טובה ומתוקה

שנה של הגשמה הצלחה ושגשוג! שנה שתשיגו את כל היעדים בגשמיות וברוחניות!

שנת בשורות טובות

ישועות ונחמות---

אפשר ללמוד את ההלכות לקראת החגים עם כל המשפחה ולהגיע מוכנים!

דילוג לתוכן