פתיחת הרישום נדחה. במוקד של הרבנות אמרו לעקוב אחרי הפירסומים. אגב, מועד הרישום המקורי (שלמעשה לא נפתח) הסתיים היום.
לומדים יקרים!שנה טובה ומתוקה
שנה של הגשמה הצלחה ושגשוג! שנה שתשיגו את כל היעדים בגשמיות וברוחניות!
שנת בשורות טובות
ישועות ונחמות---
כלי נגישות