בס"ד
שלום רב,
בחינות ניסן תשפ"ה נמצאות בבדיקה.
כשתסתיים הבדיקה, הציונים יפורסמו בעז"ה, הנבחנים יקבלו הודעה למייל והציון יופיע באזור אישי ממשלתי.
יום טוב,
לומדים יקרים!שנה טובה ומתוקה
שנה של הגשמה הצלחה ושגשוג! שנה שתשיגו את כל היעדים בגשמיות וברוחניות!
שנת בשורות טובות
ישועות ונחמות---
כלי נגישות