#10430
לימודי דעת
מנהל בפורום

תשובת הרב ארז אלחרר (בוחן ברבנות)

בזמן הלימוד צריך להיות עסוקים בהבנה, לא בזכירה
אחרי שמבינים את הכתוב, אפשר לסכם ,
הדבר הנכון הוא לדעת ללמוד לתמצת בשפה שלי , לכתוב את עיקרי הדברים
צריך לדעת איפה נקודת המחלוקת, איפה נקודת הביאור
אם תפסתי את הנקודה אני יכול לסכם לי אותו בלשון שלי
יש שכותבים: רמבם אסור, רשי מותר, זה לא טוב
כי אחר כך לא נזכור על מה מדובר

מחפש חברותא?

אנחנו כאן לעזור לך

לומדים יקרים!
שנה טובה ומתוקה

שנה של הגשמה הצלחה ושגשוג! שנה שתשיגו את כל היעדים בגשמיות וברוחניות!

שנת בשורות טובות

ישועות ונחמות---

אפשר ללמוד את ההלכות לקראת החגים עם כל המשפחה ולהגיע מוכנים!

דילוג לתוכן