#9369
בני
אורח

גם אני נבחנתי על הלכות שבת ומסכים עם הכותב הקודם, רציתי להוסיף שבמבחנים האחרונים מביאים שאלות פחות מרכזיות גם על הנושאים שהם לא מליבת החומר ולדוגמא בשבת שאלו על תוספת שבת ועל קידוש והבדלה, וגם במוקצה וכדו' התמקדו בנקודתיות ולא בכללי, לכן כדאי להתכונן ולדעת כל פרט ולא לסמוך על כך שיודעים את הנושא הכללי. כמו"כ שואלים מדברי הגמ' וכדאי לדעת טוב גם את זה (לדוגמא שאלה גובתא כו' הבא דעות הראשונים ופסיקת ההלכה).
לסיכום אמנם הורידו את ציון העובר ל60 והורידו את הביה"ל ושעה"צ אבל במבחנים הקשו.

מחפש חברותא?

אנחנו כאן לעזור לך

לומדים יקרים!
שנה טובה ומתוקה

שנה של הגשמה הצלחה ושגשוג! שנה שתשיגו את כל היעדים בגשמיות וברוחניות!

שנת בשורות טובות

ישועות ונחמות---

אפשר ללמוד את ההלכות לקראת החגים עם כל המשפחה ולהגיע מוכנים!

דילוג לתוכן