15.01.2019 בשעה 14:08
#588
מנהל בפורום
עונה המשתתף מאיר ס.
מספרים על איזה תורם לישיבה וכמדומני ישיבת וולוזין
ששאל: למה צריך כל כך הרבה לומדי תורה?
ונענה כדי שיהיו אנשים שיודעים לשאול,
והאחד שיצא להוראה יהיה המשיב.
כמו כן יש את עצם הידיעה, ללא ידיעות אין שאלות.
וכן שהרבה מן ההלכות של הרבנות הם גם בחיי המעשה
ודבר שלישי –
כאשר האדם מבין את השיקולים להיתר או לאיסור
מקבל זאת יותר.
וכדברי בעל החינוך בהקדמתו.