עונה המשתתף אהרן ש.
תשובה לשאלת הרב רוני שליט"א למה ללמוד לרבנות
א. יהודי הוא מי שמקיים את ההלכות כהלכתן, ואי אפשר לקיימן בלי ללמוד.
ב. לימוד רציני צריך מחייב ואין לך מחייב יותר גדול ממבחנים.
ג. עם ישראל יש בו שרי עשרות שרי מאות ושרי אלפים, להיות משרי עשרות זו זכות גדולה.
ד. גם ללא מינוי רבני כל שהו, כמה תהיה מאושר כאשר תכנס השכנה מהקומה השניה ותשאל מה לעשות עם סיר החמין שהורידה לשולחן בליל שבת במקום המרק, ותדע לענות לה.
ה. אנו מבקשים בתפילה ותן בליבנו בינה להבין להשכיל ללמוד וללמד לשמור ולעשות ולקיים, לא מבקשים ולהיות רב שכונת עמידר.
ו. ושמא תהיה אתה בבחינת הקימותי בחור מעם, שמא תהיה אתה ראש וראשון לאלף בינה.
ז. משה קיבל תורה מסיני ומסרה ליהושע וכן הלאה, היום להבחן ולקבל ציון 100 זו מסירת התורה בשלמותה, בבחינת זאת התורה לא תהיה מוחלפת.
בהצלחה לכל הנבחנים
אהרן