שלום רב הבחינות יהיו בס"ד בי"א, י"ב, י"ג חשוון עדיין לא ידוע באיזה יום מבין ימים אלו יהיה המבחן באיסור והיתר. ההרשמה תיפתח בי' אב
בהצלחה
לומדים יקרים!שנה טובה ומתוקה
שנה של הגשמה הצלחה ושגשוג! שנה שתשיגו את כל היעדים בגשמיות וברוחניות!
שנת בשורות טובות
ישועות ונחמות---
כלי נגישות