ניסית פעם ללמוד הלכה ברצינות? בעמקות?
הרגשת שהצלחת להתמיד? להבין? לשלוט בפרטים?
אם כן – בקשה אחת: תמשיך. זה הכי חשוב. אי אפשר לחיות בלי הלכה.
"רבותי לימדוני, כי בכל תנועה צריך להתייעץ עם חלקי השולחן ערוך,
ואין אני בן חורין לעשות דבר מבלי עיון בהלכה מן ההלכות הנוגעות לתנועת הנידון.
ואין לי בעולמי אלא זאת."
[חזו"א]
אבל אם הרגשת שאתה טובע בחומר, מתבלבל בפרטים,
מתקשה לשלב את הלימוד בתוך סדר היום העמוס, ברוך ד'…
אתה לא לבד.
לפי הנתונים שלנו…
8 מכל 10 שרוצים ומנסים ללמוד הלכה ברצינות, לא מצליחים לאורך זמן.
אולי חשבת שזו אשמתך;
שלא למדת ברצינות, שמשהו לא תקין בקליטה ובזיכרון שלך, שמשהו אצלך לא בסדר.
קריטי שתדע שזה לא נכון.
פשוט לא הסבירו לך איך ללמוד.
רובנו רגילים ללמוד גמרא. לימוד הלכה זה לא גמרא. זו לא אותה שפה, לא אותו קצב, לא אותו מבנה.
והבשורה: יש דרך ברורה, שיטתית, מעשית – שמי שלומד בה מצליח. פשוט מצליח.
את הדרך הזאת אתה מקבל כאן.
בוא תשמע את הסיפור של הרב מיכאל שרייבר.
"בכל תחום אני מרגיש חכם – חוץ מהלכה",
ככה הוא אמר לנו פעם.
אברך מבריק, שלמד כל החיים, ויום אחד החליט ללכת על הטופ גם בהלכה
ולהתקדם לקראת ה"תואר של עולם ההלכה" – תעודת סמיכה.
אבל אז הוא התחיל להתבלבל. ניסה לתקוף את הסימנים כמו סוגיה בגמרא… פתח ספרים, בנה סיכומים.
בסופו של דבר, הוא גילה שהוא לא זוכר את הפרטים, לא מספיק מבין את ההבדלים,
והכי גרוע – כתוצאה מזה הוא לא הצליח להתמיד.
קשה להמשיך במשהו שאתה לא מצליח בו.
ואז הוא קיבל המלצה מחבר על לימודי דעת. בירר קצת בשוק והחליט לנסות.
זה לא קסם – אבל הכל השתנה.
פתאום היה סדר. קצב. שיטה. ליווי. מבחנים. פתאום הכל התחיל להתחבר.
הוא עבר את המבחן בהצלחה גדולה והיום עומד לפני השלמת "יורה יורה".
וזה מה ששמענו ממנו לאחרונה: "עכשיו אני לא רק יודע הלכה. אני מרגיש רב".-
וודאות:
אנו מתחייבים כי הלומדים ברצינות יצליחו במבחן ויעשו צעד ענק נוסף לכיוון תעודת הסמיכה
מתכון בדוק:
מנסיון, לומדים בקצב הקבוצה, מכירים ומשתתפים בשיעורי הזום המשותפים, יש מוטיבציה חזקה פי כמה
מישהו ללבן איתו:
כשאתה רוצה לשאול מישהו שמונח בענין ומבין על מה אתה מדבר… הלימוד הקבוצתי הוא הפתרון. והבונוס: יש את מי לשאול גם בשעות שהרב לא עונה
הנה מה שאתה מקבל
מיידית אחרי ההצטרפות
הסופר בונוס לתוכנית איסור והיתר תשפ"ו,
שגם אתה יכול להרוויח אם אתה רציני ומצטרף עד סוף השבוע:
פגישה אישית אחד – על – אחד עם הרב באורך מלא
עד 30 דקות. בטלפון, זום או פרונטלי לפי התיאום והזמנים הפנויים
לבחירתך:
או בתחילת התוכנית להדרכה טובה והיכרות כדי שתיכנס בקלות ללימוד
או באמצע התוכנית כדי לשאול ולקבל תשובות, ללמוד יחד ולהבין
או בסוף התוכנית לפני המבחן כדי להתכונן למבחן הכי טוב שאפשר
נעים להכיר, הרב המלווה

בעל כושר "יורה יורה" ו"רב עיר"
ראש כולל ללימודי רבנות הדר מאיר בהר אדר.
מורה הוראה בקריית יערים, טלזסטון.
מנהל במכון לימודי דעת את תוכניות איסור והיתר, אבלות, חופה וקידושין.
הנה מה שמספרים עליו…
יש שאלות? פשו"ת תשאל!
תוכנית איסור והיתר היא אכן מורכבת ולכן חייבים ליווי בשביל ללמוד אותה נכון וטוב ובעיקר לזכור כל פרט.
לכן, השיטה שלנו מורכבת משיעורים כתובים בקצב קבוע ובמנות מדודות, ממבחנים אמריקאיים קבועים בבדיקה אוטומטית וגם ממבחני כתיבה מדוייקים שעליהם מקבלים משוב אישי מהרב, כדי לבדוק שאתה מוכן לענות על מבחן כתיבה ברבנות.
בנוסף, לרבנים יש טיפים מיוחדים בשבילך, שעוזרים בשטח. ובעיקר? יש שפע של תלמידים שלמדו והצליחו, ברוך ד', ואפילו נהנו מהלימוד. זאת ההוכחה בשטח שהשיטה עובדת תכל'ס.
הלימוד לקראת הבחינות לבד הוא לימוד מייגע קשה ולא פעם מייאש, קבוצת הלימוד המשותף מצד אחד מחייבת ומצד שני נותנת כתף ותמיכה לאורך כל הלימוד, יש את מי לשאול, יש עם מי להתדיין ויש מי שעוזר לדעת ולהבין על מה חשוב להתמקד בלימוד ואיך לזכור בקלות.
בהחלט. כתוצאה ישירה של רמת הלימוד הגבוהה והיקף הידע ההלכתי, הלימוד בלימודי דעת נחשב כשנת לימוד שלמה של בוגר ישיבה.
ההבדל בין ספרי הלכה לתוכנית של לימודי דעת הוא כמו ההבדל (להבדיל..) בין לקחת ייעוץ עסקי
לבין לקנות ספר המלמד עסקים בחנות. ספר הוא בדרך כלל סיכום, סיכום של חומר, סיכום של פסקי הלכה, תקצירים או מראי מקומות. השיעורים בלימודי דעת בנויים כשיעורי לימוד, מהמקורות מהגמרא עם כל השקלא וטריא עד להלכה למעשה לפי השיטות השונות.
בהחלט, כתוב לנו למייל DAAT@LIMD.CO.IL ונשלח לך לינק אישי במחיר מיוחד!
יש לך עוד שאלה? אנחנו כאן בשבילך!
03-6166-340 | daat@limd.co.il | www.limd.co.il
קופי והתאמות עיצוב: צפורה סולוביציק, סטודיו לינקינג
לומדים יקרים!
שנה טובה ומתוקה
שנה של הגשמה הצלחה ושגשוג! שנה שתשיגו את כל היעדים בגשמיות וברוחניות!
שנת בשורות טובות
ישועות ונחמות---